SKRIVET: 2011-01-08, kl 09:37:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Den här låten älskade Zandra. Därför lägger jag ut den här på bloggen.

SKRIVET: 2011-01-02, kl 11:02:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tack

Tack alla mina bloggvänner för ert varma stöd. Just nu håller jag på att bearbeta sorgen. Det kommer ta lång tid. Har inte så mycket ork eller kraft att blogga så mycket nu. Jag tar en dag i taget. Önskar er alla ett gott nytt år! Många kramar från mig. 

SKRIVET: 2011-01-02, kl 10:40:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vi ses i Nangijala Zandra

När vi förlorar någon vi alla måste sörja
Ett nytt liv utan dig vi alla måste börja


Ett liv där du inte längre finns
Men dig med kärlek vi alltid minns



Ditt minne lever vidare med oss varje dag
I våra egna liv vi nu får ta tag



För att sörja kommer vi alla få göra igen
Tills den dag vi ses igen