SKRIVET: 2011-05-17, kl 07:18:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tänkvärt

Vi ligger alla i rännstenen, men en del av oss betraktar stjärnorna.

"Oscar Wilde"

SKRIVET: 2011-05-17, kl 07:10:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Livet

Ta livet som en utmaning, vad som än sker i ditt liv. Du ansvarar själv över det, så utnyttja det helt och fullt. Njut och lär dig uppskatta livet och dess värde.

SKRIVET: 2011-05-03, kl 09:22:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tänkvärt

Avundas aldrig någon det sken av lycka han har. Du känner inte hans hemliga sorger.

SKRIVET: 2011-05-02, kl 11:16:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tomheten och tystnaden

Det är så tomt nu. Tystnaden tar på mina krafter. Har drabbats av panikångest som jag aldrig haft förut. Det är tomt och tyst. Det går inte att beskriva alla de känslor som far runt i min kropp hela tiden. Kan inte sova. Lägger mig sent och går upp tidigt. Min äldsta dotter har flyttat och fått jobb. Vet inte om jag vill vara kvar här. Alla minnen påminner mig varje sekund.

Försöker att bearbeta sorgen efter Zandra men tyvärr har jag inte kommit över första tröskeln. Så fort jag kommer dit tar jag två steg tillbaka. För mig finns Zandra fortfarande. Jag pratar, men så fort sanningen kommer ikapp mig backar jag. Vet nog inte själv vad det är som händer med mig.