SKRIVET: 2008-11-15, kl 22:18:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stures bowling och sportbar i Alingsås

Det sämsta jag varit med om! Här kommer vi och har beställt bana kl. 18.00 - 20.00 med en funktionshindrad flicka i rullstol. Chefen själv har slarvat med bokningen och de stackars killarna i baren får ta skiten! Vi får en timme gratis kl.19.00 - 20.00 p.g.a slarvet. Sedan sätter vakten Camilla igång och är otrevlig efter vi spelat klart och en bartender vid namn Emelie. De båda tar tag i min arm och menar att jag är otrevlig! Vilket jag naturligtvis inte är. Det enda som händer är en diskussion om ett bord. Vi undrar var handikappanpassningen är, då vi vill uppför en trappa. Bartendern Emelie menar på att rampen är trasig och att de har slängt den! Hon påstår även att det är fullt och att det inte finns några bord lediga. Men vi såg själv med egna ögon att det fanns flera bord lediga. Hon står och ljuger mig rakt upp i ansiktet! Tar kontakt med chefen på måndag, var så säker! Kommer att anmäla detta till HO så snabbt som möjligt. Med andra ord blev kvällen helt förstörd då de skrämde livet ur en funktionshindrad flicka i rullstol med grav utvecklingsstörning. Hoppas att de har vett på att skämmas! Men det är klart det har inte sådana människor som ni! FY FAN SÄGER JAG BARA! Sparken ska ni ha! Är själv VD för ett företag och hade sparkat dem med omedelbar verkan! Det värsta som kan hända ett företag är att bli anmälda för ett sådant här brott! Hoppas ni sover gott om natten! Men men ni tillhör väl den kategorin av människor som inte får dåligt samvete! Som sagt var synden straffar sig själv till slut. Änmälan är ett faktum! Och en sak till: Ingen tafsar på mig för jag puttar tillbaka! Tack för ordet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: