SKRIVET: 2009-08-29, kl 16:08:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Regn

Här bara öser ner med regn. Fy vad tråkigt. Kan inte ens sitta ute på verandan eftersom regnet piskar ner. Man blir så himla deppig och trött. Dagen har gått ganska fort ändå. Just nu äter min yngsta dotter. Min äldsta dotter är på sitt rum och tittar på en film och snart får hon besök av sin kompis Mikaela som ska sova över. Min sambo sitter vid den andra datorn och tittar på galenskaparna. Snart ska jag gå i duschen och lägga mig i solariet en stund så att jag kanske piggnar till något medan min yngsta dotter vilar efter maten.

Jag vill ha sol! Inte regn!


Johanna

Har med regn och rusk. Så himmla tråkigt, men ut måste jag tyvärr :/



Ha en bra kväll!



PUBLICERAT: 2009-08-29, 16:23:33 | URL: http://haltbananskal.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: