SKRIVET: 2009-08-17, kl 18:06:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trött

Vart har arbetsmoralen tagit vägen bland ungdomarna idag? Bara undrar. Har arbetat själv med både min yngsta dotter och företaget i två dygn nu. Skulle ha varit klar idag om inte de personliga assistenterna "droppade" in med sjukskrivningar p.g.a av halsont eller förkylning m.m. Det är alltid jag som får ta deras arbetstider. Är trött på detta nu. I morgon är det möte med vår uppdragsgivare angående personalsituationen. Jag har fått arbeta övertid hela sommaren. Som mest 510 timmar på en månad och som minst 380 timmar på en månad. Detta har föranlett att jag inte kunnat fullfölja mina andra åtaganden som jag skulle varit klar med för länge sedan. Men nu blir det krafttag. Nej, nu ska jag fortsätta arbeta. Ha en fortsatt trevlig måndag kväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: