SKRIVET: 2009-01-25, kl 15:05:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bloggandet

Tänk vad det här kan bli beroendeframkallande. Kan inte gå förbi datorn utan att jag måste skriva något. Då är man verkligen beroende av att blogga! Och då menar jag BEROENDE med stora bokstäver. Hörde alla andra i min omgivning som pratade om att de bloggar och vad de bloggar om. Tyckte det lät tråkigt och mest som ett tidsfördriv. Men nu när jag själv bloggar förstår jag vad de menar. Det är verkligen roligt. Så roligt att det nästan har tagit över min vardag helt och hållet. Försöker se till att hitta en anledning att inte blogga varje gång jag går förbi datorn. Men varje ledig sekund så sitter jag här framför datorn :-) HELT OTROLIGT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: