SKRIVET: 2009-01-14, kl 10:04:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Intressant läsning

Vad är intressant att läsa på en blogg? Andras med-motgångar, nyinköpta gardiner, manikyr, fixat håret, politik, eller vardagsbestyr m.m? Ja det kan ju vara en intressant fråga som iallafall jag ställt mig. Jag själv bloggar om sådant som har med livet i allmänhet att göra och som är personligt just för mig. Alla har vi ju våra egna intressen och synpunkter. Tur är väl det. För hur skulle det se ut om vi alla såg lika dana ut, tyckte om samma saker eller tyckte likadant. Fy vilket tråkigt liv vi skulle leva då!


Lattefarsan

Jag tror att alla bloggar individuella och det är ganska befriande, sen har man ju olika intressen, som jag skulle aldrig läsa en modeblogg eftersom jag inte har intresse för det, men jag gillar människoöden;)



PUBLICERAT: 2009-01-14, 10:22:14 | URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Lina van der Putten

Jo de är så man måste göra, tjata tills de blir trött på en så de tar tag i grejerna så att de äntligen kan få slippa en :P



PUBLICERAT: 2009-01-14, 13:01:57 | URL: http://lvdp.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: