SKRIVET: 2009-01-23, kl 18:05:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pepparbiff

Jag formligen älskar pepparbiff. Åt det till middag idag med en god sallad till som min sambo hade gjort iordning. I kväll ska jag se på Let´s dance. Får se vem det blir jag ska rösta på. Blondinbella är utesluten. Inte mycket att rösta på. Återkommer senare med vem jag lagt min röst på. Varför jag inte ska rösta på Blondinbella framförallt beror på att hon tigger om att man ska rösta på henne på sin blogg. www.blondinbella.se Tigga till sig något är bland det värsta jag vet. Så då förstår ni varför.


Lina van der Putten

hehe okej, jo jag brukar också undvika tequila :P

nej jag har inte fått någon mer info än, de sa att det skulle dröja någon vecka innan de visste mer så..

Trevlig helg! :)



PUBLICERAT: 2009-01-23, 19:53:00 | URL: http://lvdp.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: