SKRIVET: 2009-01-05, kl 23:29:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Planering

Jag är hopplös på att planera. Till nästa helg vill alla gå ut och festa. Men man måste ju känna för det då också. Jag tillhör den kategorin som inte dricker efter almenackan. Ibland känner jag att kravet på mig är för stort. Känner för att resa bort någonstans nästa helg istället. kanske jag behöver en spa weekend? Eller något annat? Så kan övriga familjen hitta på något själva. Visst kan det vara skönt att hitta på någonting själv? Det känner jag att jag behöver. Kanske låter egoistiskt, men de som inte känner mig vet inte att jag alltid sätter alla andra i första rummet. Så visst kan jag få vara egoistisk åtmonstone en gång om året? Rätta mig om jag har fel.  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: