SKRIVET: 2009-01-31, kl 23:35:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Security

I förrgår ringde min sambo mig när jag hade varit och hämtat min äldsta dotter på hennes APU och berättade att det stod två till tre män på utsidan huset och försökte sno våran åkgräsklippare som vi köpte efter den andra blev stulen i sommras och som ännu inte påträffats än. Jag gick fullkomligt i kok! Gasen i botten hem och tänkte nu jävlar! Jag lovar, jag hade ställt mig och blockerat dem tills polisen hade kommit som min sambo hade ringt innan han ringde mig. Man vet ju hur lång tid det kan ta innan polisen kommer fram. Nu har vi både securitas larm och TV/video övervakning både inne och utomhus. Tyvärr hann de försvinna innan jag och polisen kom fram. Ändå kom det två patruller från var sitt håll. Ingen snor här ifrån mer om de inte vill åka fast. Allt spelas in när det kommer och går folk både ute och inne. Undrar om de vågar sig hit någon mer gång. Någon eller några vet uppenbarligen vilken av bilarna vi använder oss av mest och har full koll på när vi är hemma eller inte hemma. Kom igen bara så ska ni få smaka på andra bullar! Idioter! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: