SKRIVET: 2009-06-05, kl 07:32:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Snart dags att skicka min yngsta dotter till skolan. Skoltaxin kommer vid 07.40. Hon är de enda av eleverna som alltid tycker att det är roligt att åka till skolan. Har tyckt det ända sedan hon började. Och det är väl bra att någon tycker det och får upp stämningen både i skoltaxin och skolan. Min äldsta dotter har sovmorgon idag och åker till skolan först vid 11.30 tiden. Har ju körkort nu och kan bara sätta sig i bilen och åka. Skönt att hon fått den friheten. Så slipper jag alla skjutsningar också och tider att passa :-) Lite senare i dag ska jag åka till en väninna och fika. Inga tider att passa idag med min yngsta dotter då hennes personliga assistent arbetar fram till 21.00 i kväll. Skönt. Lite avkoppling är inte helt fel ibland. Ha en fortsatt trevlig dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: