SKRIVET: 2009-03-10, kl 21:47:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gapskratt!

Jag skulle handla mjölk åt morsan, så jag gick ner till lokala ICA och gick in där då, gick till mjölkdisken. när jag står där så tar jag upp en röd mjölk, och säger lite för mig själv, fy fan vad folk blir feta av detta.. då kommer en asfet tant förbi, då menar jag ASFET! har aldrig sett en så big kärring.. :P då sa hon, vadå? jag dricker alltid röd mjölk, har det hänt nåt än? jag ba.. ööh..aa.., hon ba, jasså?, jag ba.. känner jag dig? hon ba.. nej tror inte det lilla pojk. Haha, jag är för fan 20 bast. Men iaf, jag gjorde en skitpinsam sak, vet inte ens varför jag gjorde det. Jag öppnade mjölken och hällde hela innehållet över henne, sen sprang jag fort som faan ut ur affären, på vägen snattade jag en chokladkaka också hahahahaha :P



Pinsamt..


Hört från Hoppsan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: