SKRIVET: 2009-03-14, kl 11:07:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Till mina vänner

Tack för all feedback jag får nu. Ni är underbara. Änglar finns! Tro mig. Ni verkar för att göra mig starkare och orka mer. Ett plus är att jag alltid varit envis. Det kan vara både på gott och ont. Men i det här fallet har det bara varit på gott! Ger mig aldrig. Så till dem som tror att jag ska lägga mig kan jag bara säga följande: Ni har så fel, fel, fel.... Det kommer bara att slå tillbaka på er själva. På det juridiska planet är jag sååå duktig. Måste få berömma mig lite själv där :-) Har vunnit 10 av 11 mål. Inte illa av att vara självlärd. Eller? Men det är ni som lär upp mig än mer som kommer med era lögner och fantasier. Tackar er sistnämnda så mycket för detta.


Petra

Tar reda på mer idag! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: