SKRIVET: 2009-03-14, kl 22:58:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vilka assistenter! Och inte att förglömma melodifestivalen!

De nyanställda assistenterna är helt suveräna! Kommer inte att få bättre än så till min yngsta dotter. Fan vad glad jag är för det. De vet vad tystnadsplikt innebär! Äntligen! Nu över till melodifestivalen. Malena Ernman vann melodifestivalen.
 


Jag vet egentligen inte vad jag tycker om årets bidrag men jag tyckte nog att E.M.D skulle ha vunnit eller 1000 Miles! Men ska inte säga att Malena Ernman var fy skam hon heller.


agilitydream

Jag tycker att EMD och Måns var bäst. Hm, Opera i Ryssland......det kan gå men jag gillar det inte.



PUBLICERAT: 2009-03-14, 23:24:32 | URL: http://agilitydream.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: