SKRIVET: 2009-05-05, kl 23:23:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godnatt

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Har varit så allergisk idag. Hopplöst. Har knappt kunnat vara vare sig ute eller inne. Hur känslig som helst. Det kommer inte bara en nysning utan minst tio på raken. Himla kul när man har en anställningsintervju mitt i alltihopa. Hoppsan nu kommer det fler nysningar. Blir tokig snart på det. Allergimedicinen hjälper inte heller.  Men jag får väl stå ut med detta. Ja ja :-) Min äldsta dotter har varit i Borås idag och en sväng i Vårgårda tillsammans med kompisarna. Sedan åt vi när de kom hem. Det blev kvällsmiddag :-) Min yngsta dotter har varit "upptagen" med sin personliga assistent ända sedan hon kom från skolan. Nu sover hon gott och hennes personliga assistent med. Det snarkas en del :-) Dags för mig att gå och snarka nu också. Godnatt och sov gott.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: