SKRIVET: 2009-05-04, kl 19:34:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Idag

Idag har vi varit en sväng till Alingsås med bilskrället :-) Ja ja :-) Så det kan bli. Men det löste ju sig snabbt. Det är så det ska gå till när man åker till verkstaden. Billigt och bra dessutom. Nej, det är sant. Trodde det skulle kosta skjortan men ack så fel jag hade. Ja ja :-) Min äldsta dotter lånade bilen och stack iväg till en kompis och tog en fika. Min yngsta dotter har sina personliga assistenter här så jag kan bara koppla av framför tv:n ikväll. Dessutom får jag sovmorgon. Ska erkänna att jag tycker det är skönt med sovmorgnar eftersom jag är så himla morgontrött :-) Arbetar hellre natt än dag och kväll. Nej, nu ska jag se lite på tv. Ska lägga mig tidigt ikväll är det tänkt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: