SKRIVET: 2010-02-02, kl 10:02:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förkyld plus allergisk samtidigt!

Detta är ju fantastiskt! Nu är jag förkyld igen. Och allergin ska vi inte prata om. Allt samtidigt. Nyser konstant hela tiden. Knappt jag kan skriva detta inlägget. Ska svara på alla kommentarerna när jag är bättre. Får nästan lite dåligt samvete för det. Men nu vet ni varför. Jag kan knappt tänka klart. Detta är ett störande moment :-) Önskar alla iallafall en riktigt trevlig tisdag! Och hoppas att ni är friska och krya och slipper detta. Ha det gott så länge alla mina goa bloggvänner. 


Camilla

Vet hur det är det där med att svara på kommentarer, jag får oxå nästan dåligt samvete för det ibland. Fast det ska man ju inte ha. Kan ta tid att svara alla om man inte har gjort det på ett tag, tror jag satt nästan2 timmar en gång och gjorde det. Hur ofta har man den tiden? Krya på dig nu och tadet lugnt :)



PUBLICERAT: 2010-02-02, 18:13:04 | URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Carina

Vad jobbigt att vara både förkyld och ha allergi samtidigt, stackars dig. Hoppas du snart mår bättre, kram



PUBLICERAT: 2010-02-03, 10:21:51 | URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: