SKRIVET: 2010-02-07, kl 09:41:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gårdagskvällen

Den började bra. Men slutade i katastrof! Vi var ute på en pub i Alingsås. Någon roade sig med att lägga något i min drink. Fick en blackout. Ambulans skickades hem till oss och där kunde de konstatera att jag fått någon drog i mig. Som tur var hade jag sällskap av min dotter, hennes kille och min sambo. Minns ingenting efter klockan 01.00. Hur är folk funtade egentligen? Vad är det för nöje med att göra så här och förstöra en rolig kväll för en annan människa? Antagligen pojkspolingar som skulle ha sig en omgång stryk. De har väl inte fått lära sig hur man beter sig mot andra människor. Dålig uppfostran vill jag ha det till! De tyckte väl att de var jätteroliga men det var de nog ganska ensamma om. I vilket fall som helst åkte de ut med huvudet före av vakterna. Hem kom jag välbehållen och i nuläget känner jag mig ganska skakis och lite omtumlad. Ska ta en kopp kaffe till och försöka gå och lägga mig en stund och försöka sova lite till.


Camilla

Men åh vad otäckt!! Sånt där kan ju sluta illa, skönt det inte gjorde det för dig!! Vidrigt vilka människor det finns därute :(



PUBLICERAT: 2010-02-07, 10:40:21 | URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Carita

Men shit. Va läbbigt. Vad jag kan tänka mig att drogningen är till för att sen kunna våldta offret.. Brukar vara så ibland vad jag läst i tidningarna och vad man fått höra från folk.

Hoppas du mår bättre idag kram



PUBLICERAT: 2010-02-07, 11:47:57 | URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com
Carina

Fy fan vad otäckt. Tur att inget annat inträffa. Skönt du mår ok nu, kram



PUBLICERAT: 2010-02-07, 21:04:18 | URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: