SKRIVET: 2010-02-04, kl 09:04:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Möte

Snart dax för ett möte. Ska vara där kl. 11.00. Får se hur det utlöper. Att bara vara hemma för lite halsont och snuva utan feber tycker inte jag är en anledning att stanna hemma från arbetet. Har själv detta plus allergi samtidigt. Så om det är någon som ska gnälla är det väl jag antar jag. Men jag tillhör inte den kategorin som gnäller för minsta lilla. Den personliga assistenten tänker nog som så att jag ändå är hemma och då kan utföra arbetet istället för henne. Helt fel tänkande. Jag ska väl inte behöva åka hemifrån när jag har personlig assistans till min yngsta dotter?! Så kan man inte resonera. Personlig assistans går ut på att avlasta familjen och ingenting annat. Jag hoppas iallafall att komma fram till en lösning på problemet idag. Skulle haft en bredvidgång igår som heller inte började bra! Den personliga assistenten gick bredvid två dagar och igår ringde hon och sa att hon var insnöad vilket jag visste att hon inte var då hon bor ganska nära oss och jag vet att det var skottat där. Då skyllde hon istället på att hon inte fick igång bilen och att hennes kille var långväga hemifrån och inte kunde hjälpa henne. Bra början på ett nytt arbete kan jag tycka. Vet snart inte vad jag ska tro. Men men, vi får se hur jag ska tackla detta problemet.


Camilla

Men gud, hur pinsamma är de?! Ljuga sådär i början av en anställning! Och ljuga överhuvudtaget! Skulle jag aldrig ens våga tänka tanken på att göra :/



PUBLICERAT: 2010-02-04, 10:06:49 | URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Carita

Fan va drygt, verkar va svårt att hitta bra assistans till din dotter :-(



PUBLICERAT: 2010-02-04, 21:46:20 | URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: