SKRIVET: 2010-02-07, kl 10:07:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag tog detta på mig istället :-)

Tyckte inte "festblåsan" Jag köpte på Gina passade till pubkvällen i går. Fick lite roligt i alla fall innan det tråkiga hände! Ska ha bättre uppsikt nästa gång så att jag inte råkar ut för samma sak igen. Och inte går jag ut själv efter detta. Blev lite avskräckt. Synd att andra människor ska förstöra. Jag som var så upprymd och glad och såg fram emot en rolig kväll. Jag har alltid trott gott om alla människor och jag vet att jag är godtrogen. Men men, nu vet jag att jag inte kan tro gott om alla människor längre!


Carita

Vad hände?

Måste säga att du såg grymt fin ut i kläderna :-)



PUBLICERAT: 2010-02-07, 11:38:10 | URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: