SKRIVET: 2010-07-23, kl 14:45:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig?

Nej, jag blev aldrig ledig i måndags och tisdags heller. Skulle aldrig sagt eller skrivit något om det :-) Har arbetat tills igår och nu ska jag snart iväg och gå på mitt nattpass. Inte många timmar kvar. Sova? Vad är det för nåt? Har totalt glömt bort det :-) Här är så tråkigt väder också att man blir trött av bara det. Regn, regn och åter regn... Nej, snart tänker jag flyga till solen. Då ska jag lata mig en hel vecka och bara bli uppassad. Önskar alla en fortsatt trevlig fredag.


emy

Hej! Jag har en tävling som snart avslutas (på måndag) som handlar om att man kan vinna 300:- i form av ett presentkort hos Solentro där man kan göra canvas, personliga kalendrar böcker m.m.

Låter detta lockande? Då ska du också veta att alla som är med och tävlar vinner ett presentkort där på 150:- !!

så kika in här och anmäl dig.

LYCKA TILL!!!

http://lippyys.blogg.se/2011/january/tavling-om-presentkort-hos-solentro.html



PUBLICERAT: 2011-01-15, 12:59:37 | URL: http://lippyys.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: